lørdag den 6. april 2013

Konkurrence: vind et gavekort til moviezoo.dk 250 kr


Konkurrence: vind 250 kr,- til moviezoo.dk

STORT TILLYKKE TIL Helena, som blev den heldige vinder.
Vinderen blev fundet via findenvinder.dk.
Helena du har fået en mail.
Tjek helenas blog ud her: http://madebyme-helena.blogspot.dk/


Hej læsere,

Det her er et helt specielt indlæg, nemlig vores første konkurrence, vi håber i alle vil læse med og deltage!!!

Moviezoo.dk har været så søde at sponsorere vores første konkurrence til jer, og du har muligheden for at vinde et gavekort på 250 kr,- til Moviezoo.dk.

Tjek Moviezoo.dk ud!

De har mere en 20.000 film, så mon ikke, du kan finde nogle film, der passer til dig.

For at deltage skal du:

1) Skrive en kommentar, med dit navn og din email (så jeg kan kontakte dig, hvis du vinder).

2) Skriv også gerne i kommentaren, hvem der er din y-paradise hotel deltager (alle gælder).

Konkurrencen varer en uge (slutter derfor fredag d. 5 april)

Held og lykke 

45 kommentarer:

  1. Deltager!
    Min y-deltager er klart Tina Maria Hansen:-)
    idamarie48@ymail.com

    SvarSlet
  2. Lykke, og louise1291@live.dk

    ( Mærkelig email, men var kun 11 der jeg lavede den xP )

    SvarSlet
  3. Deltager!
    Y-deltager er Stolle :)
    e-mail og navn: damsi@live.dk og Ida

    SvarSlet
  4. Jeg er helt vild med kasper<3
    Nanna.hejl@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Fra i år: kan jeg godt lide Malene, men ikke Anna...
    Navn: Ida
    Mail: idaf1997@gmail.com

    SvarSlet
  6. Navn: Mette
    mette.h.damgaard@gmail.com
    Amalie Szigethy er den bedste ever!!!

    SvarSlet
  7. Har ikke nogen y-deltager, men Martin og stolle er nu meget sjove!
    Sofie Wiegand Sørensen
    delfinw@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Fed giveaway!
    Carla Lillevang Rasmussen
    carlarasmussen123@gmail.com

    SvarSlet
  9. Cecilie Laura Olsen...
    www.cecilielaura1@live.dk
    Sandra fra denne sæson<3<3<3

    SvarSlet
  10. Helene Nielsen
    helene0703@live.dk
    Vil overdrevet gerne vinde, vinder aldrig noget!

    SvarSlet
  11. Min email er: j-kjaer@live.dk
    jeg hedder: Jeppe

    Nick fra sæson 7 var sej!

    SvarSlet
  12. Deltager - krydser mine fingre! <3

    Matilde
    bloggerenmatilde@gmail.com

    SvarSlet
  13. Mia
    miasunivers@hotmail.com

    Amalie szigethy!!!

    SvarSlet
  14. Deltager!
    Email: accaa.bangs@gmail.com


    Min favorit paradiso er helt klart Nicholas fordi jeg synes han skælder sig ud fra mængden hvilket jeg godt kan lide :)

    SvarSlet
  15. Johanne
    johanne.rose@hotmail.com

    Yndlingsdeltager: Der er sikkert mange, som syntes det er mærkeligt, men min yndlingsdeltager i år er Anna. Det kan godt være, at hun har gjort nogle VIRKELIG dumme ting, men hun er samtidig en af dem som laver lidt drama og sjov, som man gider se på :)

    SvarSlet
  16. mariamoeller@live.dk

    Alexander var min favorit!

    SvarSlet
  17. Gitte
    Gittemariejohansen@hotmail.com

    Virkelig fed give away!

    Frederik er den bedste deltager nogensinde, så er det sagt!

    tjek gerne min blog ud:
    http://www.gittemary.com/

    SvarSlet
  18. Bum overraskelse!
    Havde ikke regnet med en give away på denne blog, men hvor er det fedt! Jeg går klart efter vinde! hehe :)

    Anna kan være irriterende, men hun er stadig min yndlings!

    Kathrine
    lillekathriine@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Lækker konkurrence!
    Min yndlings deltager er helt sikkert den gamle, eller også Peter :)

    m-ii-m@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Lækkert jeg er med. Min yndlings er helt sikkert stolle han er så sød. Mvh Helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  21. Fed fed konkurrence..
    Jeg har altid været lidt vild med Jeanette der deltog i sæson 8.
    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Min yndlings er martin :-)

    Vh stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Vil virkelig gerne vinde da jeg elsker film.. denkreativeidemager@gmail.com

    SvarSlet
  24. Fed giveaway. Min yndling er Tina Maria (:
    - Sandra R. Jensen / Sandrarytterjensen@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Tina Maria har klart været min yndlings!

    xoxo,
    Sam Conradsen
    samconradsen@live.dk

    SvarSlet
  26. Jeg kan bedst lide Sandra, hun er så sjov. :)

    Kamilla

    millamusen@jubii.dk

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  27. RASMUS! Han er oprigtig og mega sød :-)
    Benedikte - dikte-nie@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Skøn give away(:
    Deltager gerne.
    Helt klart Tina Maria(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  29. deltager gerne!
    Malgorzata Zajac
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  30. Deltager :-)

    Navn: Julie Mahler
    Email: JulieM93@hotmail.com

    Min yndlingsdeltager er Stolle

    SvarSlet
  31. Deltager også!
    Sandrarytterjensen@hotmail.com
    Kasper han er så lækker<3

    SvarSlet
  32. Navn: Kathrine
    Email: Trinsling@gmail.com

    Jeg elsker Anna:)

    SvarSlet
  33. Hej,

    Vild fed konkurrence!!:D:D

    Favorit deltager må helt klar være Nicolas, især da han legede Kay, han er så sjov. men nok om det:)

    Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Louise Janner // Louise1990louise@hotmail.com

    Helt klart Stolle!

    SvarSlet
  35. Jeg vil da også lige deltager!

    yndlingsdeltager: Alexander.

    Mette
    bissenogemsen@hotmail.com

    SvarSlet
  36. camillale99@hotmail.com

    Amalie må være min yndlingsdeltager

    xo xo Camilla

    SvarSlet
  37. Den eneste jeg kan huske fra PH er Amalie. Så det må blive mit svar :P

    Eeyorenyk
    www.cautious.dk
    eeyorenyk(snabel-a)live.dk

    SvarSlet
  38. Det må være Stolle...

    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  39. Det må være Stolle...

    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Deltager med 1 lod :-)
    Hilsen Gitte
    giba@rn.dk

    SvarSlet
  41. Fedt. Elsker film.

    Y-deltager er da Kasper

    /kontAkt@kmu.dk

    SvarSlet
  42. Jeg deltager gerne :-)

    (der står en kommentar med navn og email magent til min? men det er altså ikke mig der har kommenteret..)

    Min yndlings deltager fra årenes paradise må nok være Line-Sofie der var sammen med Jon.

    Mia
    miasunivers@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Jeg deltager! :)
    Min yndlings-deltager er klart Sandra. Hun minder så meget om mig.. Hehe! :)

    lekkerme@live.dk
    Lærke.

    SvarSlet
  44. Deltager gerne! (: Min favorit deltager var uden tvivl Tina Maria! (:

    Rikke Claudia
    prik@hotmail.dk

    SvarSlet
  45. Jeg, Louise, giver sin stemme til Amalie
    Loui81@live.dk

    SvarSlet